domingo, 7 de noviembre de 2010

Adquisicións de Fira

Ahir vam anar a la Fira Creativa de Barcelona, (una mica més petita del que esperava que fos) que es feia a la Farga, i allí vaig veure un calaixer pels fils que no em vaig poder resistir i el vaig comprar. És preciós i a falta de millorar el lloc, o trobar una millor ubicació per tots els "estris" de cosir que tinc (i tindré), l'he posat a sobre la taula.


A sobre hi he posat el cosidor que em vaig guanyar en un concurs aquest setembre passat, també de la mateixa "casa"-fabricant. És preciós, oi? Ara només hi he de posar uns separadors per poder ordenar-hi bé tooooots els fils que tinc, tindré i he de tenir, jejejeje

També vaig comprar-me un punt de llibre per fer, i que són la meva debilitat tot s'ha de dir. I encara que estic en mig d'una labor i no sóc de les que comença dues o tres coses al mateix temps, he fet una mica de trampa i he caigut amb la temptació de començar-lo.


No cerc que em prengui molt de temps per fer-ño, la veritat. Però és taaaaan temptador! I a més, he de confessar que la meva incapacitat per poder tensar correctament la tela de la labor al bastidor (fet/arreglat/modificat per mi) no ajuda a que em centri millor a la labor que tinc entre mans.


I mira que n'he modificat el sentit en que enrotllava la tela, per si de cas ho feia malament, però no. Així que dec ser jo que no ho sé fer... I tornar a posar la tela al tambor, doncs em fa mandra perqué no hi cap tot i és molest haver de canviar cada dos per tres la tela de posició,... i a sobre, si no n'aprenc trobo innecessari planejar comprar un bastidor molt més bo, i més "professional"!!!

Quin dilema!

3 comentarios:

  1. Noia no puc ajudar-te, no he fet servir mai un bastidor rectangular. Li demanaré a la meva mare a veure si saps com fe-ho i et dic alguna cosa.

    ResponderEliminar
  2. T'ho agrairé molt!!! La veritat és que estic ja molt decepcionada de no poder fer-ne servir un!

    ResponderEliminar
  3. ese marcapaginas sera precioso, por favor no te olvides de poner la foto cuando lo termines o si ya lo has terminado

    ResponderEliminar