lunes, 7 de febrero de 2011

1er Objectiu Sal Actufactum

Doncs, aquí està el meu primer objectiu del SAL Actufactum! I no és poca cosa, doncs és la primera labor que faig en lli! si, si, fins ara no m'havia atrevit a der-ho, però vaja, crec que no me n'he sortit gens malament, oi? (perdoneu les fotos,... estan una mica fosques).





Els colors me'ls he passat una mica per alt, ja que he fet servir els que més m'han agradat, i que tenia a mà.

Sé que a les mans hi porten un arbust, peeeeeerò no m'agradava gens, aixíq ue fins que no trobi unn boto adient per posar-hi, així es queda. Potser hi posaré un cor, o una flor, no sé, però allò verd no m'agradava gens!

I ara una mala notícia: no continuaré aquest SAL, tinc massa feina i entre els nens, i les obligacions que se'n deriven no em dona més el dia, així que el deixo, ja que tampoc és que aquest SAL em tingui esmaperduda, i bé, doncs, això.

2 comentarios:

  1. També és bos posar-hi una mica de la nostra imaginació i fer-nos-els una mica al nostre gust
    T'ha quedat molt be. Jo el tinc començat ... a veure si l'acabo... però ben cert és que ens liem en moltes coses ....

    ResponderEliminar
  2. Però és que hi ha tanta cosa bonica per fer, oi?

    ResponderEliminar