domingo, 10 de abril de 2011

Passant revista als SALs

Ara que he acabat el medidor de follets, he de posar-me al dia dels SALs, i com no els tinc també retrassadissims, i vet-ho aquí els meus petitons:

 L'Ackworth School

 El Big Round Zipper

 Els arbres Piolín, i els 100 mini cors

 El meu propi Mini Sal dels mussolets

 El Lizzie Kate

 La Carta de Colors

 El meu projecte personal, el Tenth Doctor, tipus Haed

I un altre projecte a llarga durada, un Haed de Randal Splangler

I com ja vaig comentar, el diumenge passat vaig quedar amb la brujita, i vaig veure la seva bossa de mà, on portava tooot el necessari per fer px a qualsevol lloc. Vaja, com un super costurer de viatge. La idea em va enamorar. Vaja, més que enamorar!

Ahir a la tarda vaig estar mirant bosses i maletes, i malgrat totes les bosses de mà que vaig veure, (i a quins preus!), la majoría eren de les rígides en plan necesser, i la veritat, la cosa no m'agradava. En vaig veure una, però era molt més petita que la de la Mercé i m'en demanaven gairebé 100 leurus. Llavor vaig estar pensant en com tinc guardats els esquemes, i com vaig amb el meu material, i vaig veure que un maleti en plan portàtil era molt més adient per a mi. Així que mireu tot el que tinc per posar a la meva nova cartera-costurer!

 Té molts compartiment a la part delantera, i realment amplis.

 L'interior és llampant a més no poder, però així em serà difícil perdre cap fil! 
I també té molts compartiments a l'interior.

Espero que la tria hagi sigut l'adecuada, i que em vagi bé per guardar-ho tot. I bé, ja em veureu en alguna que altra trobada amb la maleteta!

5 comentarios:

  1. Hola Silvana! Es muy dificil resistirse a los sales. LLevo casi dos años autocastigada y no me había anotado a ninguno jajaja
    Tus bordados quedarán preciosos :)

    ResponderEliminar
  2. Gracias Mayeli! Eso espero, jejeje

    ResponderEliminar
  3. ya veras como en un momento los haces todos
    la maleta de viaje muy buena, ya me has dado una idea para la mia

    ResponderEliminar
  4. Ei, Silvana, jo vull ser com tu!! Ho tens tot tan organitzat!!! Jo tinc mil sals començats i no sé on tinc cada cosa, tot escampat... (O només ho has posat bonic per la foto??? je je je)

    ResponderEliminar
  5. Sílvia, la veritat és que cada labor va junt amb el seu esquema amb una funda, pq no s'arrugui res, i tenir-ho tot sempre junt. Manies més que organització. jejeje

    Lunas, la idea de la maleta de viaje es de brujita, que me enseñó su bolsa de viaje, que es una bolsa de mano. La idea me encantó, i me la adapté a mi gusto! =P

    ResponderEliminar