viernes, 9 de septiembre de 2011

Un petit Hiatus

Bones!

Ja fa dies que no publico, i al ritme que sempre porto, és una mica preocupant aquest silenci blogguer, però han passat algunes coses pel mig: una mudança de tornada a casa ma mare, la preparació per la tornada al cole, l'inici de curs a la llar del petit, ... i tot això m'està deixant força esgotada, i el no haver fet vacances de l'oficina no ajuda molt. Potser no és molt físicament, però si, anímicament. Ja sé que no descrobeixo la sopa d'all, però a mi tot a l'hora em supera, i necessito temps per assimilar-ho i posar-me al dia.

No obstant estic preparant un intercanvi per Tot Sants, o com ara es diu de manera més moderna, Halloween. I també estic brodant, però moolt més lentament i sincerament sense trobar-me molt a gust. Així que paciéncia, i respireu i descanseu d'aquesta pesada servidora, que aviat tornaré i espero que amb força més ànims, i amb molt més projectes. Doncs, espero acabar l'any podent fer servir i fent coses amb una màquina de cosir que m'espera encara encapsada en el seu envoltori original (pobreta).

Petons.

Silvana

2 comentarios:

  1. Ànims Silvana! Ja veuràs com d'aquí a poc tindràs més temps per a tú i per a disfrutar un altre cop amb les labors. De vegades és normal trobar-se sense gaires ganes per fer coses perqué el dia a dia ens deixa baldades.
    Un petó.
    Gemma.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Gemma. Espero que aviat em passi.

    ResponderEliminar