miércoles, 16 de noviembre de 2011

Creativa BCN 2011

Bones!

Ja sé, ja sé, porto dos dies de retard en pujar les fotos, peeeerò és que entre una cosa i l'altra no he pogut sentar-me a fer-ne una mínima crónica. Doncs, bé aqui us pujo algunes fotos, i la primera de totes, és la sorpresa d'haver-me trobat amb l'Irispatch per allà!


Ella anava acompanyada de dues blogueres,a la fira. Perdoneu que tapi la carona de la meva princesa, però a vegades es millor prevenir una mica, ja m'enteneu.

També em vaig trobar amb una altra forera del foro de punto de cruz, l'Anna.Rdz, però no vaig pensar en fer-nos foto, ja que ella estava de tallers, i ja tinc ganes de veure qué va fer! jejeje


Aqui podeu veure com la meva canalla no va deixar passar l'oportunitat de fer ús dels retoladors que havien posat per aquest mural. Tot i que molt cretiu i decoratiu, no els va sortir res, em temo XD



Però vam aconseguir que es sentissin cretius amb l'stand de fisher price (crec que era), fent figures amb aquelles peces de colors. Els dos s'ho van passar genial. Ella fent flors, serps, i ocells, i el petit fent una mega-super-llarga serp que va anar perdent tots els seus trossos abans d'arribar al cotxe, de tant que la va moure per jugar, ejejeje


I com podeu endevinar, el petit no va parar quiet ni un moment que podia! Malauradament, al tornar a casa, al vespre li va agafar febre i vam passar tot el cap de setmana a 38 décimes. Sort que a hores d'ara ja està bé, i ben recuperat i donant guerra, ^_^

Les compres van ser mínimes, un kit d'un fob per a la meva nena, un tricotin, i un altre kit d'un guardagulles per a mi. Res de l'altre món, que no estem per gastar gaire  =(   I mira que és trist, perque hi havia cada coseta més maaaaaca, i per probar noves técniques, i per, per... ais... que els ulls se m'omplien de tot, qué he de dir!

En fi, fins l'any que ve!

4 comentarios:

  1. Que be que ho degueren de pasar els nanos...a mi m'haguera agradat molt anar-hi pero com tu dius, la economia no esta per a gastar molt...un altre any sera! Gracies per compartir les fotos amb nosaltres!!

    ResponderEliminar
  2. Si, noia A veure si per l'any que ve podem organitzar alguna coseta! ^_^

    ResponderEliminar
  3. SNIF SNIF, i jo que no vaig anar..., pero a vosaltres se us veu molt be, es nota que vareu xalar!!!

    ResponderEliminar
  4. Si que vam xalar, si. El pròxim any a veure si podem fer tallers i tot! I a veure si quedem!

    ResponderEliminar