lunes, 3 de septiembre de 2012

Train of Dreams, Setmana 7

Després d'una pausa de 3 setmanes en que he descansat de l'agulla (el punt de llibre i el clauer no els compto,jeje), per fi m'he posat un altre cop la gorra de fer feina i he començat a fer el Train. Mireu quin avanç he fet!

ABANS:



ARA:
 

He de reconéixer que ahir en vaig fer bona part, i és que vaig tenir tot el dia per mi, sense nens a la vista, i amb el marit al llit. I ho vaig aprofitar força, tant que vaig doblegar una agulla, i un dit de la mà esquerra em fa mal de pitjar l'agulla (brodo a dues mans, jo). Us agrada?

3 comentarios:

  1. Molt bé! Ja et tenim a ple rendiment!!! M'ho sembla a mí o estàs a punt per acabar la primera pàgina?

    ResponderEliminar
  2. Tu sí que treballes ràpid, quina enveja! Jo soc bastant lenta ...
    Una abraçada

    ResponderEliminar