miércoles, 17 de octubre de 2012

Intercanvi de Halloween 2012



Ja ho sé, ja ho sé, estic desapareguda, i segons com porto sempre el blog més d'una setmana sense actualitzar és molt estrany. Doncs, és per dos motius ben bons. Per començar que m'he entretingut en preparar un paquetet per a l'intercanvi de Halloween a que m'he apuntat (tot i que jo sóc més de castanyada, les bruixes em poden). I com que si ensenyo abans qué faig, ja no és sorpresa, doncs res, a fer bondat i no apropar-me al blog. L'altre motiu és més personal, algunes coses han passat i també necessitava, i necessito posar-ho a to. Res important, o res greu, per sort, però tot requereix el seu temps, oi?

Doncs, bé, finalment avui ja ho he tingut tot montat i llest per enviar, i fins Tots Sants, no podrem desvetllar a qui hem enviat el qué, i qui ens ha enviat el qué? jejejjeje si és que ens compliquem la vida soles!

3 comentarios:

  1. Em sembla que després de la castanyada veurem un munt de treballs preciosos!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Segur que seràn uns regalets magnifics. I del tema personal, espero que no sigui res greu.
    Un petò

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Per ara estic intentant posar fil a l'agulla a tot, i sembla que m'ensurto. Gràcies!

      Eliminar