jueves, 2 de octubre de 2014

Tunejant la carpeta de l'escola!

I és que el meu ne, ja fa P5!! I això significa que aviat començarà a tenir deures per fer a casa, per començar a practicar la lecto-escriptura, per tant han de tenir una carpeta pròpia per poder tenir-ho tot ben guardat.  I avui tocava guarnir la carpeta (que no cal dir, era horrorosa), amb uns mostres d'allò més originals.

Els monstres estan fets al gust del meu petit gran home, montant-los a partir de diferents parts que teniem. ell ha decidit: cos, boca, ulls i quantitat d'ulls i si calia que tinguessin mans. Seguidament he forrat la carpeta per a que durés més l'invent,... I vet-ho aquí els resultats!


Un fantasmet, blau i rialler,...


 I un monstre que li agraden molt les abraçades!!!


Tot ha sigut, després de la meva trovalla al Pinterest, i us passo l'enllaç per si voleu descarregar-vos els printables de monstres ----> AQUÍ.

4 comentarios:

  1. Hola Maca! Són molt originals els monstres! El verd m'agrada molt. Per cert, he perdut el teu mail, Et volia enviar el gràfic de la Sailor Moon, peró no he pogut. Et deixo el meu i ja em diràs alguna coseta. gmorengu@hotmail.com

    ResponderEliminar
  2. Quina xulada de carpeta, serà l'atracció de la classe del teu fill!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La veritat és que n'estava tan orgullós que la duia ben visible per ensenyar-la bé a tothom! jejeje

      Eliminar