viernes, 11 de diciembre de 2009

Preparant la primera nit

Manteta de gasa d'alletament: 15€


Osset de peluix: 9,50€


La prespectiva de dormir tota la nit sencera: NO TÉ PREU!



Doncs si, ja ha passat el temps d'espera, I aquesta nit és la gran nit, i finalment m'he decidit a posar el petit de gairebé 9 mesos a la seva cambra. Ho tinc tot gairebé fet, només falta acabar-ho d'enllestir, i som-hi! Som el dia 0.

La veritat és que ja no puc més. Em vaig proposar donar el pit fins als nou mesos, a igual manera com vaig fer amb la nena gran, i ho he complert. I tant si he complert! Per això ara em toca pensar amb mi una mica, i posar les coses a lloc. Doncs, ara mateix no sóc persona i no arrivo enlloc, ni vaig enlloc de la manera com vaig: esgotada.

Crec que m'ho puc meréixer, no? En fi, ja aniré posant els meus avenços (o fracassos) amb el tema, doncs se'm presenta na nit que ni les grans batalles épiques poden igualar. Doncs, el meu nen és dels que posen en ridícul la mula més tossuda.

Signat: Una mare ja desesperada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario