martes, 5 de julio de 2011

Operació Orinal


Bé, doncs comencem el resum de com va aquesta operació orinal.

Diumenge a la tarda va ser quan va començar, i va ser tot un desastre, amb 5 calçotets aixugant-se pels lavabos. Per ser una sola tarda, tampoc van ser molts, crec. I el fet de fer servir l'orinal, com que no anava amb ell. Vaja, que tan sols era un bon seient des d'on mirar la tele i res més.

Amb aquesta prespectiva vam anar a l'escola d'Estiu aquest dilluns. Anava ben preparat: 3 pantalonets, 4 calçotets (de superherois), i una samarreta de recanvi. Una mini maleta de viatge, básicament. I bé, a l'anar a recollir-lo al cole al migdia em trobo el petit igual, amb la sorpresa que no només no havia calgut canviar-li la roba, sinó que havia fet tots els pípis a l'orinal com tocava!

A la tarda, tocava estar a casa, i la cosa ja es va torçar: l'orinal ja no servia per fer pípi, sinó per jugar a fer-ne, i tornada a la rentada de calçotets. Només al final, abanas d'anar a dormir, el vaig asseure i em vaig quedar al costat i jugant jugant, van sortir unes gotetes, i una boleta de caca! Quina sorpresa que amb el pípi l'orinal feia música! XD

Val a dir que per les hores de dormir, encara li poso el bolquer. No cal forçar tant al començament. Bé, doncs, a veure com va avui! Tots els començaments costen! I perdoneu el to escatológic del post, però és el que toca ara, jejeje

2 comentarios:

  1. Aquest fi de setmana tambe començo jo amb la meva petita i molt em temo que no anira molt millor, pero...una altra fase que em de superar. ;p

    ResponderEliminar
  2. Molts ànims! Sort que és estiu i que els podem deixar en calçotets, o calcetes tot el dia, i amb xancletes per no fer malbé les sabates bones!

    Nosaltres ens posem a fer festa i "visques" quan fa ni que sigui dos gotetes a l'orinal. A veure si s'anima, tot i que ja veus que per ara és en molt comptades ocasions que ho podem fer, encara.

    ResponderEliminar