sábado, 4 de febrero de 2012

Mudança!

Les que parleu amb mi sovint ja deveu estar cansades de que parli tant de casa meva, que si estem en reformes, que si patatim, que si patatam, etc etc i etc. Doncs, bé, al final ja som a casa nostra! I tinc fotos per demostrar-ho i que no eren imaginacions meves! jejejeje

Vam aprofitar la festa de la patrona del poble, la Verge de la Candela, per fer la mudança de tot el necessari i primordial (la resta ja s'anirà fent), i mentre moviem els trastos queien alguns flocs de neu, i fotia un fred!!! Però vaja, aqui us deixo la mostra de com va anar el dia:






Són poques fotos, i es veuen buides, però és el que té una mudança, oi? Falten els quadres, la decoració, els llums, les estanteries, etc, i a més, el meu raconet de costura haurà d'esperar, ja que ara l'habitació està plena de tot i de tothom, com un calaix desastre. Però tot no es pot tenir al mateix dia, oi?

Tot i així, avui he fet un parell de fotos més, que demostren que no importa el qué tinguem, mentre estiguem bé:


 El sofà està en posició d'"hivern", ja que segons com toca el sol a casa, val més posar-lo d'una manera o d'altra. A més hem adaptat les 4 parets del menjador per poder anar canviant els mobles de lloc a conveniéncia.

I aquest ñés en Txoco, el nostre nou membre de la família! La meva cunyada no el podia tenir a casa (té tres gossos més de raça gran, i el pobre tenia les de perdre), i nosaltres buscàvem un gosset per dins de casa, i vaja, el meu home se n'ha enamorat i ja és a casa.No ha fet bones "migues" amb la nostra gata Iris, però temps al temps, suposo.

No us puc negar que estic a la glória ara mateix, a casa meva, amb els meus nens, al meu ritme, i al meu món. En poc, em posaré a treballar amb els meus trastos de bordar, i sabe qué, tremolaràn les agulles, de la feina que faré, jejejejeje

4 comentarios:

  1. Què bé, Silvana, com a casa no hi ha res!!! Quina bona idea això de preveure poder canviar els mobles... Jo tinc tendència a cansar-me, i de tant en tant em dóna per moure-ho tot... A veure quan ens ensenyes el teu raconet de cosir muntat!!!

    ResponderEliminar
  2. cuanto me alegro que ya estes en casita
    y ya veras en un plis te pones las pilas y adelantas todos los trabajitos.
    muchos saludos y disfruta de tus libres en casita todo lo que puedas

    ResponderEliminar
  3. Que be!!! ja estas a casa teva! això agrada molt, ja veuras com ara tot serà diferent, estaràs mes tranquila, i canviarà tot. Ja ho veuràs!

    Petons

    PD: m'alegro molt que ja estiguis a casa teva maca!!!!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies noies! La veritat és que feia falta el canvi.

    S

    ResponderEliminar