miércoles, 1 de febrero de 2012

Sal Misteriós, 1er Objectiu

Doncs, ja tinc fet i acabat el primer objectiu d'aquest Sal Misteriós!



L'he fet en Aida 18 de color blanc, i en dos colors vermells 3802 i 3803. Tot i que és monocolor, he decidit fer-ho en dos tons de vermell. Per donar-li una mica més de "vidilla".

També us vull ensenyar tots el fils restants d'aquest mes de gener en el Tusal d'aquest any.



I ara a descansar que m'he posat un pegat d'escalfor a l'esquena per poder suportar l'enganxada d'esquena d'aquests dos dies. Ais, quin mal, noies! :S

3 comentarios:

  1. Aish, si és molest el mal d'esquena diu... a mi crec que encara em queden 5 mesos de patir-lo jejeje! A banda d'això i que t'has de cuidar, t'ha quedat molt bé! Això com va, no sabeu quin és el projecte final?

    Una abraçada,

    ResponderEliminar
  2. Nena, no comparis tu tens "l'asiàtica" en ple any nou durant tot el que et queda per endavant. Jo tinc una enganxada que em corva, però que se'm passarà (espero) aviat.

    I sobre el sal, només sabem que requerirà montatge final. Ni tan sols saben la quantitat d'objectius a fer!

    ResponderEliminar
  3. Com ja te dit al foro, es maquissim.
    Espero que avui estigues millor!!!

    ResponderEliminar