martes, 27 de marzo de 2012

Una petita sorpresa

Bé, fa unes setmanes us vaig ensenyar el que vaig regalar als companys de classe de ballet de la meva filla i a la meva filla, unes bosses per les sabatilles. Doncs, bé, ahir em van sorprendre molt gratament amb un detall d'agraïment: uns fat quarters i un llibre d'un dels meus autors preferits!!!




 Estic emocionada. La meva recompensa era saber que els havia fet il·lusió el detall, i que ho fecin servir a gust (i sobretot que haguessin sortit tan bé, havent-les fet jo, jejeje). Però això ja és superar-se. Gràcies, i mil gràcies!

5 comentarios:

  1. uooo Terry Pratchett!!!! a mi i al meu marit ens agrada molt aquest escriptor, potser a ell molt més que a mi, i aquest llibre no em sonava..es lo dolent que aqui traduïts arribin els seus llibres desendreçats cronològicament. és un gest molt maco que t'han fet, i el significat del detall més encara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mon, doncs jo tinc la llista cronológica de publicació, i la vaig llegint així, si la vols la pots trobar a la wikipédia.

      En Rincewind és el millor antiheroi, jejejeje

      Eliminar
    2. Per cert, aquest llibre ha sortit fa poc, per iaòx no et sonava, és dels últims de l'autor, i aqui els treuen com els sembla :(

      Eliminar
  2. Terry Pratchet, eh??? Està bé? No l'he llegit mai peró diversos amics me l'ha nrecomanat.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gemma, llegei-ne el color de la mágia, i la luz gfantástica, i veuràs com t'agraden =) El món de Mundodisco els recomano totalment.

      Eliminar