miércoles, 8 de enero de 2014

Bon Inici d'Any 2014!!!

Bon Any a tothom!!!

Ja sé, ja sé, faig 8 diez tard! Però qué hi puc fer si tinc el meu PC segrestat? I a banda la vagancia supina de les festes m'ha fet imposible anar actualitzant a temps i regularment.

Però avui per fi actualitzaré amb un parell de cosetes!!! (aplaudiments, aplaudiments...ejem,...).

Aquestes festes al grup de Foro punto D cruz, hem fet un intercanvi i aquí us vull ensenyar el que m'ha regalat la meva amiga invisible, la ganchillo.







Realment m'han fet molta il·lusió i he trigat molt més que de costum en ensenyar-ho perqué directament ho vaig posar a l'arbre, i ja m'en vaig oblidar de fer-ne les fotos.

Aquest Nadal, també hem tingut temps de fer experiments a la cuina, i és que vam fer les nostres primeres galetes de mantega!!!

 
 
La veritat és que n'hi havia molt més al pot, però ejem, al ser comestibles, doncs, en vam fer un bon "recompte", jejeje
 
També he tingut temps d'enmarcar (per fi) a la guineueta, per poder-la posar a l'habitació nova de ma filla. Mireu qué bonica que ha quedat!!
 



Realment n'estic molt orgullosa de com ha quedat tot.

També he acabat el regal del camí de taula de ma mare, el dels follets que vaig estar fent, però el vaig regalar sense fer-ne cap fotografía,... ho anoto a la llista de coses pendent de fer.I bé, per ara crec que he complert força, oi?

Petons, i que us hagin anat bé les festes a totes!

No hay comentarios:

Publicar un comentario