miércoles, 1 de junio de 2011

Fada de les Flors

Aquest mes de maig al Racó del punt de creu, s'ha organitzat un mini sal d'una mini fadeta, extenent-se a l'altre foro de punt de creu, en que ja hi sóc habitual, i avui us ensenyo com m'ha quedat.

Acabada de fer, i sense planxar.

Planxada i amb una entretala, per protegir la labor de darrera.

I aquí amb el seu marc de fada, que venía juntament amb el kit, i que li queda preciós.

He modificat una mica la fada, ara té els ulls verds, i no està totalment perfilada com mana l'esquema, però vaig molt cansada per culpa de les angines, que tot i que ara ja puc menjar i sortir del llit, em ténen força esgotada, i poc animada a fer el que més odio: perfilar o backstitch.  Tot i que em permeten cosir tota l'estona que vull i això ja em val, tot i que a cost de sentir-me dormir de peu a cada moment. Coses d'estar malalta, suposo.

Ah! Se m'oblidava que ho he preparat tan maco, per a regalar a una amiga de ma filla. M'encanta regalar cosetes! jejejeje

2 comentarios:

  1. Preciosa, aquesta fada, i molt ben preparada. És peciosa.

    I ànims, que aviat estaràs en forma una altra vegada.

    ResponderEliminar
  2. Hola, guapa.
    Que bonita te ha quedado, es una preciosidad.
    Besos

    ResponderEliminar