domingo, 12 de junio de 2011

Trobada amb la Irispatch

Ahir dissabte vaig quedar amb la Irispatch, ja que va ser ella qui em va tocar en l'intercanvi que ella mateixa va organitzar per aquest estiu. I com que vivim a 20 minuts de distància, era una oportunitat molt bona per trobar-nos i conèixer-nos. I qué bé que ho vam fer. m'ho vaig passar bomba!

Vam dinar a un Viena, i jo vaig portar el meu pack (marit i fills), i vam estar genial, xerrant i xerrant, i ensenyant-nos les labors i caixes i fils!Ho hem de repetir aviat, jejejeje

Però abans de res, posaré el que la Iris em va portar, com a regal, tot i que era jo que li devia l'intercanvi!

La tela és perfecta per a un Tralala, =P

I ara el que jo li vaig donar com a intercanvi:



Un punt de llibre i un pica-agulles fet per mi.

I aquí la prova de la mini trobada ^_^ Amb la foto de l'Iris

1 comentario:

  1. Doncs sí, toca repetir ben aviat!! Que va estar molt i molt bé!!! Gràcies per tot, em va agradar molt!! El pròxim dia, un caferet ;)

    ResponderEliminar