jueves, 28 de julio de 2011

SAL Ackworth School: ACABAT

Doncs, si! Ja l'he acabat, avui mateix abans de portar la canalla a l'escola d'estiu, hi he pogut fer les últimes puntades, i ara mateix us el presento , però primer mireu els últims objectius fets:

 Objectiu 22

Objectiu 23, i l'últim


Aquí hi ha el detall de l'últim rossetó, llàstima que la foto no es veu bé, però com es pot veure el que he fet és posar-hi només la inicial "M", ja que és tb la inicial del meu primer nom, i llavors hi he afegit l'any en que he fet el SAL. ^_^

I aqui tot ben acabadet, i ben maco que ha quedat!

I ara mireu-l'ho sense la quadrícula, només li falta un cop d'aigua per netejar-lo de la pols que ha anat acumulant mentre l'he anat fent!

I ara, us comento el que he pensat de fer-ne'n (quan en tingui temps, suposo, jejeje) doncs, una bossa! Un coixí no m'agrada amb aquest dibuix, i una bossa podria quedar bé, però de tot sencer la trobo molt gran, així que he pensat que doblegant-la per la meitat, en tindria per una bossa de mà d'aquestes ben modernes. quedaría una mica com això:


Una banda...

I l'altre.

Quedaria bé?

5 comentarios:

  1. Me encanta este proyecto, los colores y las formas. Es hermosísimo y a ti te ha quedado fenomenal. Te felicito y admiro el esfuerzo y la paciencia, lo bueno es que fue un gusto hacerlo. Es que es tan hermoso.
    Pienso que un bolso quedaría muy bien, yo como soy fanática de los maxi bolsos lo haría de tamaño grande, pero uno chiquito se ve igual de bien. Ojalá pronto le des su lugar definitivo y nos lo muestres. Genial idea.
    Un muy gran abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Gracias! espero no tardar en darle forma! jejee

    ResponderEliminar
  3. Felicidades por finalizar tu labor, yo estoy un poco floja con este sal y lo tengo justo donde tu has cortado la labor para decir q tb estaría bonito, a la mitad. Saludos

    ResponderEliminar