lunes, 21 de mayo de 2012

I ja es veu millor

Us avanço unes fotos de com va quedant el meu despatxet. Encara li falt amolt, però es comença a omplir. I encara em falten 4 capses per obrir!!!


 Com podeu veure els comics van a doble fila i en dues baldes. Encara em falten els de grapa, i la major part dels comics que tinc.


 La taula ara com ara és el centre de totes les coses que necessiten una ubicació més pensada i més entretinguda.



Aqui una mostra d'alguns dels llibres salvats de l'enclaustrament en una caixa de cartró.
 Em falten encara 4 capses on hi ha la major part dels meus llibres, i encara em falta posar bé un munt de fotografies.

4 comentarios:

  1. Quina sort tenir una habitació només per a tu... Quina enveja!

    ResponderEliminar
  2. Qué lindo va quedando tu espacio! Me encanta cómo la casa adquiere un tono especial con estos rinconcitos únicos, llenos de amor y de las cosas que a uno le gusta hacer. Yo también me estoy armando el mío, pero bien poquito a poco.
    Felicitaciones linda, y un gran abrazo.

    ResponderEliminar
  3. jajajjaa aixo em recorda moltes coses!!!!!!! els trasllats ufffffff

    ResponderEliminar
  4. Si noia, els trasllats uffff!

    si tot va bé, aquest serà l'últim que fagi!!! Ja no ens movem més!

    Avui he ordenat una mica la taula, i novés veure un foradet ja m'han entrat ganes de començar coses, però no, primer l'ordre!

    ResponderEliminar