martes, 29 de mayo de 2012

Un bastidor nou casolà

Doncs, ara amb tanta labor gran, amb els Haeds, tenía el problema que cap bastidor era/és prou gran per tenir la tela recollida, i ben posada, a més de que s'embrutava  a l'anar tan lliure, així que aprofitant unes barres laterals d'un altre bastidor de la casa Siesta Frames, i comprant unes barres que hi encaixaven, serrant-les i posant-hi velcro, ja tinc un bastidor de 105cm!!




I aquí podeu veure-ho montat amb la tela de la labor de la setmana, ben tensadeta com a mi m'agrada treballar-hi. El peu, és també és de Siesta Frames, però més endavant ho vull convertir amb dos peus als laterals per poder girar el bastidor totalment, per poder treballar la trasera més bé.


I aquí el meu bitxet, que no ha pogut resistir-se a posar-se davant la càmara per fer la "pose" del Hulk! que ell és molt fort!



I sabeu qué? Ho he fet tota soleta!!! I no m'he fet mal, ni n'he fet als altres! Tot i que la idea de fer-ho jo, i d'atrevir-me ha vingut d'un bon amic, que m'hi ha donat confiança.

P.D. la fusta rectangular que teóricament ha d'aguantar els fulls d'esquema no el trobo molt útil, ja que aixecar i baxar tan la vista mareja, i marcar els paper per saber on ets, es fa complicat si ho tens tan alt. Espero poder-ho modificar suficient, per tenir-ho més a la vora, per ara, les pinces d'estendre la roba van molt bé! =)

4 comentarios:

  1. No, si ara resultarà que també ets una McGiver...!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajajajaja

      No tan dona! Però com a mínim no m'he tallat cap dit amb la serra, i això ja és molt!

      Eliminar
  2. jo t'aconsello que dibleguis el full i qmb iman l'aguantis a la labor es mes sencill i mes efectiu ja t'ensenyare com ho tinc jo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vols dir un iman per davant i darrera del full, i que estigui sobre la labor?

      Crec que ja t'ho he vist, no? Però tu fas servir aquell "guardaagulles" imantat oi?

      Eliminar