sábado, 19 de mayo de 2012

Ja és més aprop!

Avui, per fi, el meu marit ha començat a posar bé la meva taula de despatx. Si, si, el meu despatx, futur centre de descans, desestressament, manulaitats i futura biblioteca meva! 



A la taula, la vam haver de desmontar per poder-la traslladar millor, ja que és de fusta massissa, i avui ja li han posat les potes, suposo que demà ja li posarem la part de dalt (unes mini estanteries).



Com que és raconera, només hi cap d'una manera al despatx, que és petitó i cuco. I hi posarem estanteries al voltant per que hi pugui posar tot el que tinc. (llibres, comics, i demés revistges d'esquemes, i labors varies). A més a més, mireu que hi puc veure des de la finestra del meu despatxet.




L'entrada de la casa, jejeje, ho tindré tooooot controlat. Llàstima que l'escriptori m'obligui a estar d'esquena. =( Tot i que planejo posar-hi davant una tauleta amb la màquina de cosir, llesta per fer servir en qualsevol moment. =)

A poc a poc, la cosa avança. Ja us aniré informant de com va quedant el meu despatxet d'esbarjo, jejeje, perqué tinc grans idees per posar-hi en pràctica, i moltes ganes de fer-lo servir!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario