lunes, 28 de marzo de 2011

2on Mussolet


Ben maco queda, oi? La llàstima és que no l'he pogut perfilar perqué no sé on he posat el fil en que ho vaig fer al primer! Suposo que hauré de passar per la botiga, o buscar-me la vida, sigui com sigui ho faré la pròxima setmana abans de començar el tercer mussolets.

Com es pot veure he requadrat cada mussolet amb el color que més destaca en l'arbre. Esperò que el total dels mussolets la cosa quedi bé.


Aquí una primera ullada als dos juntets.Per ara no em desagrada el resultat.

3 comentarios:

  1. Nena, és preciós!!!! Jo encara no l'he començat... però tinc molta feina! De totes formes, aquesta setmana m'hi posaré perquè no els vull deixar pas de banda, i menys veient el resultat dels teus!!

    ResponderEliminar
  2. Queden preciosos! només estic esperant acabar el que tinc del l&l per poder fer-los! m'encanten els mussols!

    ResponderEliminar