miércoles, 2 de marzo de 2011

Més Premis!

Doncs, si, la Cuchitri, i també la Qsetes, m'han fet l'honor de donar-me un premi (cada una per la seva banda). I n'estic mooooolt contenta! I això que fa relativament poc que vaig començar a donar-li "canya" a aquest blog. Per tant MOLTES GRÀCIES, NOIES!

I aquí té les seves normes que  copio-pastejo ara mateix:

1º Aceptar el premi i publicar-lo al teu blog
2º Donar el premi de 3 a 5 blogs, i es clar, avisar-ho!
3º Posar l'enllaç del blog que t'ho ha otorgat

El propósit d'aquest premi és promocionar blogs que no són molt coneguts i que així entrin més en el món dels bloggers!


Sincerament, jo no sé a qui puc otrogar el premi, ja que sempre se m'acudeixen els mateixos, i creieu-me no són dels desconeguts!!! Per això en faig una nominació general a tots els blogs, i a totes les noies (i no tan noies) que els feu possibles.

Petonets!

No hay comentarios:

Publicar un comentario