jueves, 17 de marzo de 2011

Premi!



De part de Las Horas de Sonieta!! I aquí van les preguntes per conéixer-nos millor! jem ejem..

Si tinguessis un altre blog de qué seria? Doncs, com que ja el tinc només puc respondre CLICK AQUÍ!

Si et poguessis canviar el nom, quien et posaries? Doncs, ja tinc per escollir, el meu real sencer, el meu real parcial, i el meu nick "Silvana", ja els faig servir tots gairebé indistintivament.

Si et concedicin un desig un poder, quin seria? No ho sé, no crec que pogués desitjar una cosa sense pensar-m'ho molt i molt, i molt més després.

Si poguessis comprar "potis" d'una sola marca quina seria? Ni idea, que algú defineixi "poti" i responc.

Si et regalessin un viatge a un país, quin escolliries per anar? Doncs, allà on estiguessin els meus amics, i familiars més estimats. Amb això ja faria. Però es clar, caldria trobar el temps, per fer-ho!

I ara toca dir els següents blogs!

Cuchitri
Irispatch
Sílvia

1 comentario: